آسمیر آودووکیچ دروازه بان پرسپولیس:
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدامیدکه لحظه های خوبی داشته باشید


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 1165
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



http://up98.org/upload/server1/02/e/wgfuq35kzzwit3gz1xus.jpg

perspolissport
تیم پرسپولیس. فوتبال وبیوگرافی
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 2:11 ::  نويسنده : سامان زکی پور کسرایی

 

 : دروازه بان بوسنیایی پرسپولیس که روز (29بهمن )گذشته وارد ایران شد(یکشنبه.) رکوردخیره کننده ای در لیگ این کشور به نام خود ثبت کرده است.فقق6غ
 
دروازه بان جدیدپرسپولیس آسمیر آودوکیچ نام دارد و اهل بوسنی است. او متولد 13 می 1981 و سی سال سندارد. آودوکیچ که 190 سانتیمتر قد دارد در باشگاه های بوسنی و کرواسی سابقه بازیکردن دارد.
 
کارهای مهمی که او انجام داده از سال 2010 شروع شدهاست. او در این سال توانست با تیم بوراک بانها، قهرمان لیگ برتر بوسنی شود. آسمیردر هر 30 بازی این تیم دروازه بان ثابت بوده و در این 30 بازی 15 گل خورده است.

نکته مهم این است که او در گل نخوردن هم رکورددارد است. او این 15 تا گل را در یازده بازی خورده است و در 19 بازی دروازه تیمش رابسته نگه داشته است. از هفته پنجم تا هفته سیزدهم که در مجموع 722 دقیقه می شود گلیرا دریافت نکرده است. آسمیر سال گذشته و در مرحله مقدماتی لیگ اروپا 2 بازی مقابلتیم لوزان سوئیس انجام داده است.
 
او امسال در همین تیم بوراک در 15 بازی نیم فصل اول 7 تا گل خورده است و توانسته در 5 بازی متوالی دروازه اش را بسته نگه دارد. ویامسال هم دو بازی در مقدماتی لیگ اروپا انجام داده است که البته تیم آنها در اینرقابت آنقدر ضعیف عمل کرده است که آسمیر در دو بازی 7 تا گل خورده است!

دروازه بان جدید پرسپولیس در تیم ملی جوانانبوسنی 10 بار سابقه بازی کردن دارد، در تیم ملی زیر 21 سال 4 تا بازی کرده است وبرای اولین بار در سال 2004 به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است و دو بازی ملی  همدر کارنامه اش دیده می شود. آسمیر در بازی پلی آف یورو 2012 که در ماه نوامبر امسالبرگزار شد مقابل پرتغال روی نیمکت ذخیره های بوسنی قرار داشت. چون که دروازه باناول تیم ملی بوسنی در تیم استوک سیتی بازی می کند و گلر معروفی است.
 
بنا بر گزارش سایتهای بوسنیایی رقم قرار داد او برای انتقال به پرسپولیس 130 هزار دلار است که 100هزارد دلار را در ابتدای امضای قرارداد و 30 هزار دلار را هم در تابستان خواهدگرفت. او به صورت قرضی به ایران آمده و اگر طرفین راضی باشند شاید این قرار دادتمدید شود. آسمیر تا 21 دسامبر 2012 با تیم بوراک قرار داددارد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان spoort و آدرس parsfootball7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.